Arquivo do blogue

terça-feira, 30 de julho de 2013

I doni nel Cuore di Maria. MARY: I now reveal this great mystery that the full power and glory of Jesus’ resurrection can be found in my Immaculate Heart.

I doni nel Cuore di Maria


9 luglio 2013

Maria

Devo ancora una volta andare in profondità nel mio cuore e far fuoriuscire i doni. Si trovano lì, in attesa che voi li cerchiate e li apriate. Devo essere come un pubblicitario che vuole farvi conoscere tutti i vantaggi che trarrete dai suoi prodotti, in modo che ne siate attratti e convinti. Io farò lo stesso.

Spesso dico: “Venite nel mio cuore e scoprite tutti i doni che ho per voi”. Devo fare di più. Devo descrivere ogni regalo, mostrare come facilmente si può ottenerlo e tutte le benedizioni che si sperimenteranno.

Il mio cuore contiene regali per tutti nel mondo. Nel mio cuore, tutti trovano i doni loro destinati. Nessuno va via deluso. Tutti i doni sono gratuiti, già pagati con la morte di mio Figlio, Gesù. Cominciamo.


10 luglio 2013

Maria

In primo luogo, parlo di pace perché non c’è pace nel mondo o pace nel cuore dell’uomo. O lettore, il tuo cuore è pieno di ansie di ogni genere. Tu fai tutto il possibile per liberarti, ma ottieni solo di restare più invischiato. Quando entri nel mio Cuore Immacolato, è sempre necessario che deponi lì le tue ansie. Tu mi devi dare i tuoi fardelli. Io li voglio. Per te, sono pesi pesanti. Per me, sono come le piume più piccole che posso sollevare facilmente. Per te, sono grandi difficoltà. Per me, essi sono grandi gioie, la gioia di una madre che libera i suoi figli.

Quando entri nel mio cuore, sii sicuro di portare tutti i tuoi fardelli. Come li menzioni, ti ricorderai di altri e vedrai tutto il male che ti stanno facendo. Questo è solo il primo passo. È necessario lasciare i tuoi fardelli presso di me. Essi sono i tuoi doni per me.

Quando la tua preghiera è finita e lasci il mio cuore per tornare alle tue attività, resterò delusa se prenderai una di queste ansie con te. Se lo fai, allora torna di nuovo e di nuovo ancora al mio cuore, finché non sono tutti lasciati alle spalle. La mia pace ti inonderà e mi ringrazierai.


11 luglio 2013

Maria

Nel mio cuore, o lettore, è possibile ascoltare la voce della conoscenza divina. Ho sempre detto “sì” alla volontà di Dio e con ogni “sì”, maggiore luce divina mi è stata data. Ho capito tutti gli aspetti del piano di Dio. Ho facilmente distinto la luce dalle tenebre e la luce vera dalle false luci. Come entri nel mio cuore, sentirai la mia voce, la voce di una madre che ti salverà.

Nel mondo, e anche nel tuo cuore, si sentono voci false e distruttive che ti conducono nelle tenebre. Hai ascoltato per tanto tempo queste voci, che tutta la tua vita è diventata offuscata nelle tenebre. Ti chiedi: “Dove è la luce? Dove ho sbagliato? Come posso ottenere di nuovo quello che avevo?” Nel mio cuore ti farò sentire la mia voce. Entra nel mio cuore. Ascolta la mia voce. Fa’ questo sempre, ogni giorno ed ogni ora. Io ti condurrò di nuovo alla luce e lo dirai ad altri.


12 luglio 2013

Maria

Nel mio cuore, si trova un fuoco divino che brucia che ti scioglierà. O lettore, il tuo cuore è ferito e isolato, a volte anche spezzato dagli oneri e dalle lotte. Tu cerchi sollievo in tanti modi, alcuni di loro peccaminosi. Tutti questi conflitti irrisolti si moltiplicano. Essi rimangono in te e si infettano.

Dov’è il tuo soccorso? Io ti rivelo questo fuoco ardente, e ti invito a entrare. Non avere paura. È un fuoco che contiene ogni benedizione. Ogni volta che vieni, il fuoco ti purificherà, ti libererà, scaccerà i tuoi pesi, rimuoverà la rabbia e ti darà luce.

In lotte e contese, spesso ti chiedi: “Come faccio a rispondere?” Entra nel fuoco divino e darai la risposta perfetta. Oh, quanti regali nel mio cuore e come pochi sanno di essi!


13 luglio 2013

Maria

Il mio cuore è pieno di ogni luce. Chi entra è subito toccato da quella luce. In primo luogo, essi vedono quante volte hanno agito nel buio. Capiscono la stoltezza delle loro decisioni. Sono stati come Esau.

Hanno venduto la loro eredità battesimale per una ciotola di zuppa. Si pentono dei loro peccati e chiedono perdono.

Mentre entrano più profondamente, la mia luce penetra il loro essere. Vedono il loro egoismo nei rapporti con gli altri e le loro povere scelte. Hanno pescato tutta la notte nelle tenebre e non hanno catturato nulla di valore. La mia luce rivela cosa veramente serve in modo che la loro vita abbia vero valore.

Ora, vengo al dono più grande. Nella mia luce, vedranno il mio Figlio, Gesù, e il grande amore che ha per loro. Essi verranno a conoscerlo, la potenza della sua risurrezione. Chiunque rimane nella mia luce diventerà una nuova persona, metterà da parte le opere ed i sentimenti delle tenebre.


14 luglio 2013

Maria

Come entri nel mio cuore, incontrerai lo Spirito Santo di verità. Questa luce deve riempire la tua anima e tutti i tuoi pensieri e le tue decisioni. La verità è un manto con cui copro e proteggo i miei figli speciali. Vivono solo nella verità della parola e dei comandamenti di Dio.

Loro non chiamano bene il male, né pretendono di poter fare ciò che vogliono. Essi sanno che Dio è verità e che le sue leggi sono sacre. Ascoltano la Chiesa, come una voce autentica di verità, guidata infallibilmente dallo Spirito Santo. Gioiscono nella verità e vogliono sapere tutto ciò che è rivelato da Dio.

Essi non evitano la luce della verità, né la mettono sotto il moggio. Non vivono nelle tenebre, né nel male che cresce nell’oscurità. Odiano le bugie perché Satana è il padre della menzogna. Quando la luce viene, essi dimorano in essa, grati per le sue benedizioni e non vogliono nessun altro dono. Loro sono i miei veri e fedeli figli che non lascerò, mai lascerò andare via.


15 luglio 2013

Maria

Infine, vengo al dono più grande nel mio cuore, il puro amore per Dio e per gli altri. Questo amore è un fuoco divino che il Padre celeste ha messo nel mio cuore al primo momento del mio concepimento. Come ho accettato questo fuoco con un “sì” totale, esso è continuamente disceso dal seno della Trinità.

Poi, lo Spirito Santo mi ha adombrato e il Verbo si è fatto carne al mio interno. Per nove mesi il Verbo ha alimentato questo fuoco divino. Quando ho partorito, ho visto il volto di Gesù per la prima volta. Tutti i miei affetti materni sono stati toccati da questo fuoco divino.

Mentre guardavo crescere Gesù, anche questo fuoco è cresciuto. Quando lo ho sacrificato sulla croce, solo il fuoco divino ha potuto riempire il mio vuoto. Il vuoto completo è venuto con la sua sepoltura, come la pietra è stata fatta rotolare davanti alla tomba. Nessuno sulla terra e neppure gli angeli del cielo potrebbero capire quella tenebra. Solo il fuoco divino mi ha sostenuto. Questo è l’insegnamento iniziale su questo fuoco celeste.


16 luglio 2013

Maria

Quel Sabato, ero nelle tenebre più profonde. Solo per fede potevo aggrapparmi al mio Dio, che mi stava preparando ad essere il ricettacolo del fuoco divino d’amore.

Non appena il mio Figlio è risorto dai morti, sapevo che tutto il mondo era cambiato. Il cosmo era stato purificato. I poteri delle tenebre avevano ricevuto una ferita mortale e la vita divina della grazia era ora a disposizione di tutti. Questo è il grande mistero che ho tenuto nel mio cuore e che ora rivelo.

Tutto l’amore divino, necessario ad ogni persona nel mondo, è stato posto nel mio cuore. Perché mi è stato dato il potere della resurrezione? Perché il mio cuore aveva ricevuto il fuoco divino? Perché Satana non avrebbe mai potuto distruggere quel fuoco, ma avrebbe potuto ricoprirlo con la sua oscurità. Questo è ciò che ha fatto. L’uomo moderno cammina nelle tenebre sataniche perché non riesce a trovare il fuoco della risurrezione.

Solo quando il mio Cuore Immacolato sarà esaltato secondo il piano divino del Padre la copertura di Satana sarà rimossa e tutto il mondo vedrà chiaramente di entrare in questo fuoco d’amore.


17 luglio 2013

Maria

Quando Gesù mi apparve non fu solo per un breve periodo, come fece con i discepoli. Rimase con me con la sua presenza permanente di risorto. Ero continuamente avvolta nella gloria della risurrezione. Più tardi, quando salì al cielo, il mio spirito si unì a lui nella gloria della Trinità. Tutto ciò che mancava era la mia assunzione corporea, che sarebbe accaduta dopo pochi anni.

Nel frattempo, io sarei restata con i discepoli, spiegando loro tutta la potenza e la gloria della risurrezione. Questo è il mio compito di oggi, quello che mi assorbe nel grande tempo dell’oscurità. Satana sta cercando di oscurare, di ricoprire, di nascondere la gloria della risurrezione di Gesù. Egli non vuole che il mio Cuore Immacolato venga esaltato, perché Gesù ha preparato il mio cuore per questo momento della storia umana. Oh, quando accadrà questo? Quando la Russia verrà consacrata al mio Cuore Immacolato? Fino a quel momento, l’oscurità aumenterà.


18 luglio 2013

Maria

Proprio come Dio rivelò a S. Paolo il mistero che i Gentili erano co-eredi con gli ebrei delle ricchezze di Cristo, così io rivelo ora questo grande mistero che tutta la potenza e la gloria della risurrezione di Gesù si possono trovare nel mio Cuore Immacolato.

Perché questo mistero è stato tenuto nascosto? Perché viene ora rivelato? Nei secoli della fede, tutti hanno accettato Gesù. Il potere e la gloria della sua risurrezione è stata vista da tutti. Ora, Satana sta ricoprendo queste luci. Il mondo vive in un nuovo buio, mai presente da quando il Vangelo fu predicato a tutto il mondo.

Il Padre celeste ha decretato questo mistero fin dall’inizio, quando ha promesso che una donna avrebbe partorito un figlio (Gen.3: 15). Ora ha deciso di rivelare questo mistero a tutto il mondo. Sto usando queste piccole locuzioni (esse stesse così nascoste) per spiegare questo mistero.

O lettore, non è necessario che tu aspetti. A te, il mistero è svelato. Tu credi. Ti invito a entrare nel mio cuore e trovare lì la gloria della risurrezione di Gesù.


19 luglio 2013

Ho versato i desideri del mio cuore, ma non sono stata in grado di effondere il fuoco divino che dimora nel mio cuore. Come soffro di queste fiamme che avrebbero dovuto essere già state rilasciate sul mondo. Quanto diversa la storia umana del 20° secolo sarebbe stata, se solo le mie richieste a Fatima fossero state ascoltate.

Ho fatto tante promesse, ma pochi mi hanno creduto o hanno portato a compimento quello che ho chiesto. Ora, mi rivelo ancora una volta attraverso queste piccole locuzioni, in modo nascosto eppure così chiaro. Queste parole rivelano i miei desideri.

Per tutti questi decenni, ho visto la razza umana restare impigliata nelle tenebre, nella violenza, nelle guerre, nelle dipendenze e sofferenze. Peggio ancora, ho visto milioni di anime perdute per sempre nelle fiamme eterne dell’inferno. Questa è la visione che ho dato ai tre bambini.

Ora faccio questo ultimo appello. Sì, è il finale. Il tempo è così breve. Le catastrofi sono a portata di mano, ma ancora in grado di essere evitate. Ecco perché mi appello con tale urgenza. Santo Padre, consacra la Russia al mio Cuore Immacolato in modo che il grande mistero possa essere rilasciato. O lettore, è necessario che tu entri immediatamente. Rimane così poco tempo.

MARY: I now reveal this great mystery that the full power and glory of Jesus’ resurrection can be found in my Immaculate Heart.

11. Decades of Darkness


Mary
I have poured out the desires of my heart but I have not been able to pour forth the divine fire that abides in my heart. How I suffer from these flames that should have already been released upon the world. How much different the human history of the 20th century would have been if only my requests at Fatima had been heeded.
I made so many promises but few believed me or fulfilled what I asked. Now, I plead again, through these little locutions, so hidden yet so clear. These words reveal my longings.
For all these decades, I have watched the human race become entangled in darkness, violence, wars, addictions and sufferings. Even worse, I have seen millions of souls lost forever in the eternal flames of hell. This is the vision I gave to the three children.
Now I make this final plea. Yes, it is final. The time is so very short. The catastrophes are at hand, yet still able to be avoided. That is why I plead with such urgency. Holy Father, consecrate Russia to my Immaculate Heart so the great mystery can be released. O reader, you must enter immediately. So little time is left.




10. The Mystery Revealed

Jul 18th, 2013
Mary
Just as God revealed to St. Paul the mystery that the Gentiles were co-heirs with the Jews to the riches of Christ, so I now reveal this great mystery that the full power and glory of Jesus’ resurrection can be found in my Immaculate Heart.
Why has this mystery been kept hidden? Why is it now being revealed? In the Ages of Faith, all accepted Jesus. The power and glory of his resurrection was seen by all. Now, Satan has been covering over these lights. The world lives in a new darkness, never present since the gospel was preached to the whole world.
The heavenly Father decreed this mystery from the beginning, when he promised that a woman would bring forth a Son (Gen.3:15). Now he has now decided to reveal this to the whole world. I am using these little locutions (themselves so hidden) to explain this mystery.
O reader, you need not wait. To you, the mystery is revealed. You believe. I invite you to enter my heart and find there the glory of Jesus’ resurrection.




9. The Resurrection Glory

Mary
When Jesus appeared to me it was not just for a short time as he did to the disciples. He remained with me with his permanent risen presence. I was continually taken up in the resurrection glory. Later, when he ascended to heaven, my spirit joined him in the glory of the Trinity. All that was lacking was my bodily assumption which would happen in a few years.
In the meantime, I would be with the disciples, explaining to them the full power and glory of the resurrection. This is my task to the present day, the one that absorbs me in the great time of darkness. Satan is trying to obscure, to cover over, to hide the glory of Jesus’ resurrection. He does not want my Immaculate Heart to be exalted because Jesus has prepared my heart for this very moment of human history. Oh, when will this happen? When will Russia be consecrated to my Immaculate Heart? Until that moment, the darkness will increase.




8. The Fire of Love

Jul 16th, 2013
Mary
On Saturday, I was in the deepest darkness. Only by faith could I cling to my God, who was preparing me to be the repository of the divine fire of love.
As soon as my Son rose from the dead, I knew that the whole world had changed. The cosmos was purified. The powers of darkness received a mortal wound and the divine life of grace was now available to all. Such is the great mystery that I held in my heart and which I now reveal.
All the divine love, needed by every person in the world was placed in my heart. Why was I given the power of the resurrection? Why did my heart receive the divine fire? Because Satan could never destroy that fire but he could cover it over by his darkness. That is what he has done. Modern man walks in Satanic darkness because he cannot find the fire of the resurrection.
Only when my Immaculate Heart is exalted according to the Father’s divine plan will Satan’s cover be removed and all the world will see clearly to enter this fire of love.

7. The Emptiness of the Tomb

Mary
Finally, I come to the greatest gift in my heart, pure love for God and for others. This love is a divine fire that the heavenly Father placed in my heart at the first moment of my conception. As I accepted this fire with a total “yes”, it continually descended from the bosom of the Trinity.
Then, the Holy Spirit overshadowed me and the Word became flesh within. For nine months, the Word fed this divine fire. When I gave birth, I saw the face of Jesus for the first time. All of my motherly affections were touched by this divine fire.
As I watched Jesus grow, this fire grew also. When I sacrificed him upon the cross, only the divine fire could fill my emptiness. The full emptiness came with his burial, as the stone was rolled in front of the tomb. No one on earth nor even the angels in heaven could understand that darkness. Only the divine fire sustained me. This is the beginning teaching on this heavenly fire.




6. The Gift of Truth

Jul 14th, 2013
Mary
As you enter my heart you will encounter the Holy Spirit of truth. This light should fill your soul and all your thoughts and decisions. Truth is a mantle with which I cover and protect my special ones. They live only in the truth of God’s word and commandments.
They do not call evil good, nor do they pretend that they can do whatever they wish. They know that God is truth and that his laws are sacred. They listen to the Church, as an authentic voice of truth, guided infallibly by the Holy Spirit. They rejoice in the truth and want to know all that is revealed by God.
They do not avoid the light of truth nor put it under a bushel basket. They do not live in the darkness nor in the evil that grows in darkness. They hate lies because Satan is the Father of lies. When the light comes, they abide in it, grateful for its blessings and wanting no other gift. They are my true and faithful children whom I will never, never let go.

5. The Three Gifts of Light

Mary
My heart is filled with every light. Whoever enters is immediately touched by that light. First, they see how many times they have acted in darkness. They understand the foolishness of their decisions. They have been like Esau.
They have sold their baptismal inheritance for a bowl of soup. They repent of their sins and seek pardon.
As they enter more deeply, my light penetrates their being. They see their selfishness in relationships and their poor choices. They have fished all night in the darkness and have caught nothing of value. My light reveals what to do so their lives have true value.
Now, I come to the greatest gift. In my light, they will see my Son, Jesus, and the great love he has for them. They will come to know him and the power of his resurrection. Anyone who abides in my light will become a new person, putting away the deeds and feelings of darkness.


4. The Burning Divine Fire

Mary
In my heart, you will find a burning divine fire that will melt you. O reader, your own heart is wounded and isolated, sometimes even broken by the burdens and strife. You seek relief in so many ways, some of them sinful. All of these unresolved conflicts multiply. They remain within you and become infected.
Where is your relief? I reveal this burning fire and invite you to enter. Do not be afraid. It is a fire containing every blessing. Each time you come, the fire will purify you, free you, cast out your burdens, remove the anger and give you light.
In strife and contentions, you often ask, “How do I respond?” Enter the divine fire and you will make the perfect response. Oh, how many gifts in my heart and how few know about them!

3. A Mother’s Voice

Mary
In my heart, O reader, you can hear the voice of divine knowledge. I always said “yes” to God’s will and with each yes, greater divine light was given to me. I understood all the aspects of God’s plan. I easily distinguished light from darkness and true light from false lights. As you enter my heart, you will hear my voice, a mother’s voice that will save you.
In the world, and even in your own heart, you hear false and destructive voices which lead you into darkness. You have listened for so long to these voices, that your whole life has become clouded in darkness. You ask, “Where is the light? Where have I gone wrong? How can I gain again what I had?” In my heart you will hear my voice. Enter my heart. Hear my voice. Do this always, every day and every hour. I will lead you back to the light and you will tell others.




2. Lifting Anxiety and Burdens

Jul 10th, 2013
Mary
First, I speak about peace because there is no peace in the world or peace in the human heart. O reader, your heart is filled with anxieties of every kind. You do all you can to free yourself but you only get more entangled. When you enter my Immaculate Heart, you must always leave your anxieties there. You must give me your burdens. I want them. For you, they are heavy weights. For me, they are like the tiniest feathers which I easily lift up. For you, they are great difficulties. For me, they are great joys, the joy of a mother who frees her children.
When you enter my heart, be sure to bring all your burdens. As you mention them, you will recall others and you will see all the harm they are doing to you. That is only the first step. You must leave your burdens with me. They are your gifts to me.
When your prayer is over and you leave my heart to return to your tasks, I will be disappointed if you take any of these anxieties with you. If you do, then return again and again to my heart until they are all left behind. My peace will flood you and you will give me thanks.




1. Advertising the Gifts

Jul 9th, 2013
Mary
I must once again go deep into my heart and bring forth the gifts. They lie there, waiting for you to seek them and open them. I must be like an advertiser who wants you to know all the benefits you will gain from his products so you are attracted and convinced. I will do the same.
Often I say, “Come into my heart and discover all the gifts that I have for you”. I must do more. I must describe each gift, show how easily you can gain it and all the blessings you will experience.
My heart holds gifts for everyone in the world. In my heart, all find the gifts meant for them. No one goes away disappointed. All the gifts are free, already paid for by the death of my Son, Jesus. Let us begin.

Sem comentários:

Enviar um comentário